sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Ultima Luna de toamna, Noiembrie...

Noiembrie...Mereu cand ne gandim la luna aceasta, ne gandim la cat de rece e aerul, la rafalele de vant cu care ne confruntam aproape zilnic si la cat de repede a trecut toamna, eu aproape ca nu am simtit-o... Sincer, Noiembrie imi confera o energie neconditionata, simt ca as putea face orice imi trece prin minte, asa cum am facut acum doua zile...<3 :D Luna Noiembrie e luna mea, eu mereu in luna noiembrie ma simt atat de hyper energica si atat de happy....
Acum doua zile, am avut Balul Bobocilor, in Divino, am avut multe surprize placute pe parcursul serii O_o :D. Miss si Mister Boboc au fost de la mine din clasa, am fost atat de fericita...
9A rOck the w0rld Baby \m/ ... Felicitari Ioana M. si Sami H.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu